Česky English Deutsch
Drobečková navigace

Úvod > Služby > Strategie nákupu

Spolupráce v oblasti strategického nákupu

V oblasti strategického nákupu pomáhám klientům od základních úkonů, jako jsou nastavování analýz a schvalovacích procesů, až například po proniknutí na zahraniční trh. Nejčastěji spolupracujeme na společné tvorbě KPI, na zavedení skupin zboží a jejich analýze, nebo třeba na definování klíčových a rizikových dodavatelů. Snažím se také vypozorovat nejčastější reklamace a navrhnu nápravná opatření.

Co nabízím a jak pracuji?

  • Vypracuji nákupní controlling. Jedině vnesením světla do vašich nákupů můžete nastavit další směr vývoje a prosadit své plány a cíle
  • Zanalyzuji dodavatele, definuji rizika a vyhodnotím strategické obchodní partnery
  • Zhodnotím procesy v oddělení nákupu. Mým cílem není jen redukce vstupních nákladů díky levnějším nákupům, nýbrž zefektivnění celého procesu a úspora nejen peněz, ale i času vašich zaměstnanců
  • Nastavím KPI, díky kterým budete schopni sami dále sledovat plnění nastavených cílů
  • Na vaši žádost provedu školení nákupčích a vedoucích nákupu tak, aby mohli vaši zaměstnanci nově získané kompetence rychle převzít do své denní praxe
  • Zhodnotím způsob řešení reklamací s dodavateli

Co získáte?

  • Transparentní systém, kde se nic neschová
  • Optimalizovaný chod oddělení a kvalitnější nákupní procesy
  • Nové a efektivní nástroje pro odhalení a odstranění rizik dodavatelů
  • Komplexní školení nákupních dovedností a obchodního vyjednávání, které kombinuje poradenství, coaching a školení dle konkrétních požadavků
  • Jednoduché a intuitivní nástroje pro různé analýzy
  • Přehled o nejčastějších příčinách reklamací na dodavatele, jejich typu a způsob, jak s reklamacemi dále pracovat, aby nedocházelo k jejich opakování