Česky English Deutsch
Drobečková navigace

Nabídka kurzů > O nás

O nás

Obchodní poradenství v oblasti firemních procesů

Vyskytují se ve firmě nesrovnalosti v procesech? Tušíte, že některé činnosti lze dělat lépe a efektivněji? Potřebujete se připravit na důležité obchodní jednání, či sehnat nového dodavatele a úspěšně s ním zahájit spolupráci? Poradíme vám, jak na to!

Co je naším cílem?

  • Vyhodnotíme jednotlivé procesy ve firmě jako celky, zjistíte, že děláte spoustu zbytečných činností.
  • Společně odstraníme chyby, které se neustále opakují.
  • Pomůžeme vám zredukovat vstupní náklady.
  • Předáme své zkušenosti tak, abyste z nich vytěžili maximum.

Naše hodnoty

Kompetence

Díky téměř 20leté zkušenosti v oblasti nákupu ve strojírenství, vedení lidí a práce v mezinárodním koncernu jsme získali řadu znalostí a osvojili si schopnosti z více oblastí vedení podniku a optimalizace procesů.

Komplexnost

Komplexní pohled na věc je jednou z našich velkých předností. Nepřemýšlíme o problému jednotlivě, bereme ho jako součást celku firemních procesů, posuzujeme silné a slabé stránky, rizika i příležitosti.

Důslednost

K zakázkám přistupujeme s nakažlivým zapálením a velkou důsledností, problému se věnujeme bez ustání, dokud ho nevyřešíme k plné spokojenosti zákazníka.

Serióznost

Jednáme seriózně se všemi zainteresovanými stranami. Vždy si vyslechneme názory všech zúčastněných a přistupujeme ke všem s náležitým respektem.

Objektivita

Zachováváme si objektivní postoj ke všem zúčastněným stranám, vždy vše prověřujeme důkladně a s přihlédnutím ke všem relevantním aspektům, teprve poté se rozhodujeme.

Reflexe

Díky účasti na různých optimalizačních projektech jsme poznali obě strany – tu, která optimalizuje, i tu, která je optimalizována. Díky tomu máme vždy nezaujatý pohled a umíme se vžít do postojů obou stran. To nám pomáhá řešit problémy lépe a efektivněji.

Důraz na jednoduchost

Není třeba hledat složité cesty, pokud existují jednoduché. Naší prioritou je najít jednoduché nástroje, které pomohou řešit složité situace.

Diskrétnost

Nejvyšší diskrétnost při zacházení s důvěrnými informacemi zákazníka je samozřejmostí.