Česky English Deutsch
Drobečková navigace

Úvod > O nás

O nás

Obchodní poradenství v oblasti firemních procesů

Vyskytují se ve firmě nesrovnalosti v procesech? Tušíte, že některé činnosti lze dělat lépe a efektivněji? Potřebujete se připravit na důležité obchodní jednání, či sehnat nového dodavatele a úspěšně s ním zahájit spolupráci? Poradím vám, jak na to!

Co je mým cílem?

  • Vyhodnotím jednotlivé procesy ve firmě jako celky, zjistíte, že děláte spoustu zbytečných činností.
  • Společně odstraníme chyby, které se neustále opakují.
  • Pomohu zredukovat vstupní náklady.
  • Pokusím se předat své zkušenosti, abyste z nich vytěžili maximum.

Moje hodnoty

Kompetence

Díky téměř 20leté zkušenosti v oblasti nákupu ve strojírenství, vedení lidí a práce v mezinárodním koncernu jsem získala řadu znalostí a osvojila si schopnosti z více oblastí vedení podniku a optimalizace procesů.

Komplexnost

Komplexní pohled na věc je jednou z mých velkých předností. Nepřemýšlím o problému jednotlivě, beru ho jako součást celku firemních procesů, posuzuji silné a slabé stránky, rizika i příležitosti.

Důslednost

K zakázkám přistupuji s nakažlivým zapálením a velkou důsledností, problému se věnuji bez ustání, dokud ho nevyřeším k plné spokojenosti zákazníka.

Serióznost

Jednám seriózně se všemi zainteresovanými stranami. Vždy si vyslechnu názory všech zúčastněných a přistupuji ke všem s náležitým respektem.

Objektivita

Zachovávám si objektivní postoj ke všem zúčastněným stranám, vždy vše prověřuji důkladně a s přihlédnutím ke všem relevantním aspektům, teprve poté se rozhoduji.

Reflexe

Díky účasti na různých optimalizačních projektech jsem poznala obě strany – tu, která optimalizuje, i tu, která je optimalizována. Díky tomu mám nezaujatý pohled a umím se vžít do postoje obou stran. To mi pomáhá řešit problémy lépe a efektivněji.

Důraz na jednoduchost

Není třeba hledat složité cesty, pokud existují jednoduché. Mojí prioritou je najít jednoduché nástroje, které pomohou řešit složité situace.

Diskrétnost

Nejvyšší diskrétnost při zacházení s důvěrnými informacemi zákazníka je samozřejmostí.